Tuesday, May 12, 2009

Dah nak masuk enam bulan.....

Wah.... best tak title yang aku pilih nih.....Mesti org tertanye-tanye....Ape yang dah nak masuk enam bulan??? Untuk umur2 macam aku nih may be org akan pikir aku dah mengandung ke??....

Tp mcm mane aku nak mengandung kalo aku belum kawin.....Ops...Yg lain tu aku tak buat ye(minta di jauhkan)....
Actually aku dah nak masuk enam bulan keje kat company baru nih....

1st reaksi mane mula2 keje dulu seronok gile.....mase dpt call tu siap melompat2 lagi...Agak nye berkat doa mak aku kot.... Ari tu mak aku der gak cite mlm sebelum aku interview tu mak ku buat solat hajat untuk aku....Sayang makk ....


Td g lunch jap... Lapar.... Sambung cite.... Bulan ni best sikit.... aku dah dpt sticker utk access door.. punyer lah lama nak tunggu sticker ni... kate hr 2 bln, tp 5 stgh bln br dpt....nak buat skali bebanyak lah tu kot...jimat... name kad pun baru dpt 2 weeks ago....kalo dulu vendor dtg je, bile diorng minta name card aku senyum je...."i'm a new staff" tu je yang aku jawab.....hi..hi....


To be Continue.......

No comments: